Düzce Belediyesi tarafından yürütülen ‘Mutfak Atölyesi Tarım Akademisinde Kuruluyor’ projesi kapsamında eğitim alan kursiyerler, düzenlenen tadım gününde hünerlerini sergiledi.Mutfak Sanatları Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinlikte şef adayları tarafından hazırlanan profiterol, katılımcılara ikram edildi. Tatlı, lezzeti ve sunumuyla davetlilerden tam not aldı.Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı koordinasyonunda, Doğu Marmara Kalkınma Ajansı (MARKA) aracılığıyla yürütülen SOGEP kapsamında desteklenen proje çerçevesinde eğitimlerin sürdüğü belirtildi. Kursiyerlerin, etkinlik sayesinde profesyonel mutfak ortamında geri bildirim alma imkanı bulduğu ifade edildi.
Yaşam
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 17:55
Düzce'de mutfak atölyesi kursiyerleri tadım gününde ürünlerini tanıttı
Düzce Belediyesi’nin ‘Mutfak Atölyesi Tarım Akademisinde Kuruluyor’ projesi kapsamında eğitim alan kursiyerler, Mutfak Sanatları Merkezi’nde düzenlenen tadım gününde hazırladıkları profiterolü katılımcılara sundu.
Yaşam
22 Haziran 2026 - 17:55
Bu haber 13 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir














