Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye'nin kruvaziyer turizminde son 14 yılın en yüksek mayıs ayı verilerine ulaştığını açıkladı.Uraloğlu, mayıs ayında limanlara yanaşan kruvaziyer gemi sayısının 169'a, yolcu sayısının ise 257 bin 897'ye yükseldiğini belirtti.Yılın ilk beş ayına ilişkin verileri de paylaşan Uraloğlu, bu dönemde Türkiye limanlarında toplam 324 kruvaziyer gemi ve 455 bin 580 yolcunun ağırlandığını ifade etti.Bakan Uraloğlu, kruvaziyer turizminde kaydedilen artışın Türkiye'nin deniz turizmindeki konumunu güçlendirdiğini belirterek, ülkenin uluslararası kruvaziyer rotalarındaki öneminin arttığını kaydetti.
Gündem
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 16:35
Mayıs'ta kruvaziyer turizminde son 14 yılın rekoru kırıldı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye'nin kruvaziyer turizminde son 14 yılın en yüksek mayıs ayı verilerine ulaştığını açıkladı.
Gündem
22 Haziran 2026 - 16:35
Bu haber 13 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir












