Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Ankara Valisi Yakup Canbolat’ı Bakanlıkta kabul etti.Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, görüşmede başkentin ihtiyaçları, çalışma hayatı, istihdam ve sosyal güvenlik hizmetlerine ilişkin güncel konuların ele alındığını belirtti.Görüşmede Ankara’nın çalışma hayatına yönelik mevcut durumunun değerlendirildiği ve sosyal politikalar kapsamında yürütülen çalışmaların istişare edildiği ifade edildi.
Gündem
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 16:50
Bakan Işıkhan, Ankara Valisi Canbolat'ı Bakanlıkta ağırladı
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Ankara Valisi Yakup Canbolat’ı Bakanlıkta kabul etti.
Gündem
22 Haziran 2026 - 16:50
Bu haber 15 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir












