Ankara Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, belediyede stajlarını tamamlayan meslek lisesi öğrencileriyle bir araya geldi.Keçiören Belediyesi Meclis Toplantı Salonu’nda düzenlenen programda, bir yıl boyunca farklı birimlerde görev alarak mesleki deneyim kazanan öğrenciler için sertifika töreni gerçekleştirildi. Programda ayrıca pasta kesilerek öğrencilerin staj süreci kutlandı.Başkan Özarslan, törende yaptığı konuşmada gençlerin ülkenin geleceğinde önemli roller üstleneceğini belirterek, staj döneminde gösterdikleri gayret ve çalışkanlığın takdirle karşılandığını ifade etti.Özarslan, öğrencilerin ilerleyen yıllarda ülkeye hizmet edecek bireyler olacağını vurgulayarak, gençlerin eğitim hayatlarında başarılı olmalarını temenni etti.Program kapsamında Başkan Özarslan, öğrencilerle tek tek ilgilenerek eğitim ve kariyer hedefleri üzerine sohbet etti. Etkinlik hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Yaşam
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 10:55
Keçiören Belediyesi'nde stajyer öğrencilere sertifika
Ankara Keçiören Belediyesi’nde stajlarını tamamlayan meslek lisesi öğrencileri, düzenlenen programla sertifikalarını Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan’ın elinden aldı.
Yaşam
22 Haziran 2026 - 10:55
Bu haber 16 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir













