Ankara Yenimahalle Belediyesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen sünnet merasiminin 18’incisi gerçekleştirildi.Yenimahalle Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü’nde düzenlenen programa, kayıt yaptıran çok sayıda aile çocuklarıyla birlikte katıldı.2009 yılından bu yana 20 binden fazla çocuğun ücretsiz olarak sünnet edildiği etkinlikte, çocuklar için müzikli eğlenceler, palyaço gösterileri ve yüz boyama etkinlikleri düzenlendi.Belediye Başkanı Fethi Yaşar, sünnet merasimlerinin her yıl geleneksel olarak sürdüğünü belirterek, “Ağustos ayında da sünnet şölenimizi hep birlikte gerçekleştireceğiz” dedi.
Yaşam
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 11:35
Yenimahalle'de 18. geleneksel sünnet merasimi düzenlendi
Ankara Yenimahalle Belediyesi’nin 18’incisini gerçekleştirdiği geleneksel sünnet merasiminde yüzlerce çocuk ve aileleri bir araya geldi.
Yaşam
22 Haziran 2026 - 11:35
Bu haber 13 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir












