Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı boyunca 19 ilçede vatandaşlara aşure ikramında bulunacak.Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Merkez, Manavgat ve Alanya aşevlerinde hazırlanan aşureler yaklaşık 40 bin kişiye ulaştırılacak. Uygulamayla birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün yaşatılmasının hedeflendiği belirtildi.
Yaşam
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 12:35
Antalya'da 19 ilçede aşure ikramı yapılacak
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı boyunca 19 ilçede vatandaşlara aşure ikram edecek.
Yaşam
22 Haziran 2026 - 12:35
Bu haber 13 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir













