Enerji ve Tabii lar Bakanı Alparslan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammad Ali ve beraberindeki heyet ile Ankara’da bir görüşme gerçekleştirdi.Bakan Bayraktar,"Pakistan’ın elektrik piyasasında hazırlıklarını sürdürdüğü reform sürecine ilişkin görüş alışverişinde bulunduk. Türkiye’nin son yirmi yılda enerji piyasalarında hayata geçirdiği kapsamlı dönüşüm sürecinden elde ettiği tecrübeleri paylaştık. Önümüzdeki günlerde Pakistan heyetini İstanbul’da enerji sektörümüzün önde gelen yatırımcılarıyla bir araya getirerek iki ülke arasında enerji alanındaki yatırım, ortaklık ve iş birliği fırsatlarını ele almayı planlıyoruz. Türkiye ve Pakistan arasındaki köklü dostluk ve kardeşlik bağlarını, enerji alanında geliştireceğimiz somut iş birlikleriyle daha da güçlendirmeye kararlıyız." ifadelerine yer verdi.
Gündem
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 17:20
Bakan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammad Ali ile görüştü
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammad Ali ve beraberindeki heyet ile Ankara’da bir görüşme gerçekleştirdi.
Gündem
22 Haziran 2026 - 17:20
Bu haber 17 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir














