Türkiye Voleybol Federasyonundan yapılan açıklamada, milli takımın 20-28 Haziran 2026 tarihleri arasında Çin’in Şanghay kentinde düzenlenen turnuvada mücadele ettiği belirtildi.Açıklamada, “Altyapı Kadın Milli Takımımız, Shanghai Future Star Turnuvası’na galibiyetle başladı” denildi.Grubundaki ilk karşılaşmada UC Berkeley ile karşılaşan milliler, rakibini 25-22, 25-14 ve 25-13’lük setlerle 3-0 mağlup etti.
Spor
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 14:45
Altyapı Kadın Milli Takımı, Shanghai Future Star Turnuvası'na galibiyetle başladı
Türkiye Voleybol Federasyonundan yapılan açıklamada, Altyapı Kadın Milli Takımı, Çin’de düzenlenen Shanghai Future Star Turnuvası’ndaki ilk maçında UC Berkeley’i 3-0 mağlup ederek organizasyona galibiyetle başladı.
Spor
22 Haziran 2026 - 14:45
Bu haber 16 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir














