Giresun Belediyesi, yaz mevsiminin başlamasıyla birlikte kent genelinde peyzaj çalışmalarını hızlandırdı. Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, Bulancak durağı bölgesindeki dönel kavşak ve orta refüjlerde gül ve mevsimlik çiçek dikimi gerçekleştirdi.Şehir genelinde parklar, yeşil alanlar, kavşaklar ve sahil güzergahlarının çiçeklendirilmesiyle kentin estetik görünümünün artırılması hedefleniyor. Yetkililer, yaz boyunca peyzaj çalışmalarının aralıksız devam edeceğini ve ortak yaşam alanlarının daha yeşil ve düzenli hale getirileceğini belirtti.
Yaşam
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 14:55
Giresun'da şehir estetiği için peyzaj çalışmaları sürüyor
Giresun Belediyesi, yaz mevsimiyle birlikte kent genelinde peyzaj çalışmalarını hızlandırdı. Park, kavşak ve refüjlerde gül ve mevsimlik çiçek dikimi yapılırken, şehirde daha estetik ve yeşil bir görünüm oluşturulması hedefleniyor.
Yaşam
22 Haziran 2026 - 14:55
Bu haber 15 defa okunmuştur.
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir













