Şehr-i Kütahya Kültür ve Sanat Sergisi III Uşak'ta açıldı

Kütahya'nın kültürel mirasını tanıtan 'Şehr-i Kütahya Kültür ve Sanat Sergisi III', KÜTAF koordinasyonunda ve Uşak Belediyesi'nin ev sahipliğinde düzenlenen açılışla ziyaretçilere kapılarını açtı.

Kütahya Bilim Sanat Kültür ve Tanıtım Federasyonu (Kütahya Bilim Sanat Kültür ve Tanıtım Federasyonu) koordinasyonunda, Kütahya Belediyesi iş birliği ve Uşak Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen “Şehr-i Kütahya Kültür ve Sanat Sergisi III”, Uşak’ta gerçekleştirilen açılış programıyla ziyarete açıldı.

Uşak Belediyesi Atatürk Kültür Merkezi’nde düzenlenen programa Kütahya Valiliği, Kütahya Belediyesi, Kütahya İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü ile Kütahya Kent Konseyi de destek verdi.

Açılışta konuşan Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Kütahya’nın Friglerden Osmanlı’ya uzanan köklü geçmişiyle önemli bir medeniyet ve kültür şehri olduğunu vurguladı. Kahveci, şehrin tarihi, sanatı, edebiyatı ve zanaatlarıyla güçlü bir kültürel mirasa sahip olduğunu ifade etti.

Kütahya’nın UNESCO Yaratıcı Şehirler Ağı’nda “Zanaat ve Halk Sanatları” alanında yer almasının bu birikimin önemli bir göstergesi olduğunu belirten Kahveci, şehirler arasındaki kültürel etkileşimin dostluk ve kardeşliği güçlendirdiğini söyledi.

Organizasyonun gerçekleşmesinde emeği geçen KÜTAF Başkanı Kerim Vural’a, Uşak Belediyesi’ne ve katkı sunan tüm kurumlara teşekkür eden Kahveci, serginin hayırlı olmasını diledi.

Açılış programına Uşak Belediye Başkan Vekili Av. Hatice Terekeci Özkan ve çok sayıda protokol üyesi ile vatandaşlar katıldı.

19-21 Haziran tarihleri arasında açık kalacak sergide, Kütahya’nın kültürel değerleri, el sanatları ve sanat eserleri ziyaretçilerin beğenisine sunulacak.