Düzce'de spor hizmetleri 20 bin gençle buluştu

Düzce Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü, 2026 yılının ilk altı ayına ilişkin faaliyet raporunu açıkladı.

Düzce Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü, 2026 yılının ilk altı ayına ilişkin faaliyet raporunu açıkladı. “Spor Şehri Düzce” mottosuyla yürütülen çalışmalar kapsamında binlerce vatandaş spor etkinlikleriyle buluşturuldu.

Belediye tarafından düzenlenen organizasyonlar, Sağlıklı Yaşam Merkezleri ve Gençlik Ofisi aracılığıyla yaklaşık 20 bin gence doğrudan ulaşıldığı belirtildi. Çalışmalarla gençlerin sporu yaşam tarzı haline getirmesinin hedeflendiği ifade edildi.

“Hareket Okulumda” projesi kapsamında 12 okulda öğrencilerle buluşan ekipler, gençlerin spora ilgisini artırmaya yönelik etkinlikler düzenledi. İlgi duyan öğrencilerin Gençlik Ofisi ve spor tesislerine yönlendirildiği bildirildi.

23 Nisan etkinlikleri kapsamında Anıtpark’ta şenlikler düzenlenirken, Yüzme Şenliği’nde 7-16 yaş aralığındaki 180 sporcuya başarı belgeleri verildi.

Nisan ayında hizmete açılan Gençlik Ofisi ve Hareket Alanı, 800 üyesiyle gençlerin buluşma noktası haline geldi. Burada düzenlenen etkinliklerde gençlerin hem sosyal hem sportif gelişimlerine katkı sağlandığı aktarıldı.

Yılın ilk yarısında gerçekleştirilen kamp, trekking ve doğa yürüyüşleriyle 215 genç doğa etkinliklerine katıldı. Ayrıca il dışı geziler, oryantiring faaliyetleri ve turnuvalarla gençlere çeşitli sosyal imkânlar sunuldu.

“Ölç, Fark Et, Hareket Et” projesi kapsamında 12 farklı noktada vatandaşlara fiziksel ölçümler yapılarak diyetisyen desteği sağlandı.

Düzce Belediyesi’nin yaz dönemi boyunca spor ve gençlik etkinliklerini artırarak sürdüreceği bildirildi.