Bakan Işıkhan, Ankara Valisi Canbolat'ı Bakanlıkta ağırladı
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Ankara Valisi Yakup Canbolat'ı Bakanlıkta kabul etti.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Ankara Valisi Yakup Canbolat’ı Bakanlıkta kabul etti.
Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, görüşmede başkentin ihtiyaçları, çalışma hayatı, istihdam ve sosyal güvenlik hizmetlerine ilişkin güncel konuların ele alındığını belirtti.
Görüşmede Ankara’nın çalışma hayatına yönelik mevcut durumunun değerlendirildiği ve sosyal politikalar kapsamında yürütülen çalışmaların istişare edildiği ifade edildi.